Płatność za towar

Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:

Płatność przelewem bankowym – po złożeniu zamówienia a następnie po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty elektronicznej dane do przelewu. Na tej podstawie Klient realizuje płatność przelewem bankowym. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Płatność należy uregulować w terminie do 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Rachunek bankowy, na który należy dokonać płatności przelewem:
ING Bank Śląski SA – Nr rachunku: 16 1050 1445 1000 0092 3424 3393.

W przypadku płatności przelewem w walucie EURO, płatność należy dokonać na podany rachunek bankowy prowadzony przez ING Bank Śląski SA – Nr rachunku: 73 1050 1445 1000 0090 9686 5341. Przed dokonaniem płatności w walucie EURO prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 12 644 24 50.

Płatność elektroniczna (online), kartą płatniczą – płatność odbywa się za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24. Wybierając płatność za pośrednictwem Przelewy24, system automatycznie przekierowuje Klienta na stronę płatności Przelewy24, po czym Klient wybiera bank i potwierdza płatność. Ta forma płatności zapewnia natychmiastowy przelew środków na rachunek bankowy Sprzedawcy.

Realizując płatność przy użyciu karty kredytowej należy podać wymagane informacje o karcie oraz posiadaczu karty oraz autoryzować transakcję za pomocą kodu CVV.

Płatność za pobraniem – płatność dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki.

Dostawa Towaru

Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi DPD.

Firma kurierska DPD (www.dpd.com.pl)

Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).

W dniu doręczenia na stronie internetowej DPD, Klient może uzyskać informacje na temat numeru telefonu do kuriera zajmującego się dostawą przesyłki. Ponadto istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem celem ustalenia dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.
W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.

Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:

  1. przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,
  2. przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
Koszt dostawy towaru są następujące:
Firma kurierska DPD:

  1. Kurier DPD – płatność przelewem – 12,00 zł,
  2. Kurier DPD – płatność przy odbiorze – 16,00 zł.

Odbiór w Paczkomacie InPost

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż paczka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając paczkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.

Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej.

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w Sklepie stacjonarnym Świat Dziecka przy ul. Osiedle Zgody 7, 31–949 Kraków, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10: 30 do 18: 30 oraz w soboty w godzinach od 10: 00 do 15:00.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć